sobota, 3 grudnia 2011

Na początek!

Hej! Wreszcie po wielu namowach postanowiłam założyc swojego pierwszego modowego bloga :)

Od lat fascynuję się modą, głównie ze względu na jej unikatowośc, wielobarwnośc oraz emocje, zarówno te pozytywne jak i negatywne,jakie ze sobą niesie. Myślę, że fenomen mody polega na tym, że każdy z nas interpretuje ją na swój własny sposób.Traktujemy ją mniej, lub bardziej poważnie.Stylizacje modowe mogą w diametralny sposób zmienic człowieka, dodając mu odwagi, pewności siebie lub odwronie-nieodpowiednio dobrane mogą odebrac cały urok.
Dla mnie szczególnie fascynujące jest obserwowanie mody ulicznej, której oryginalnośc i niezależnośc staje się głównym źródłem moich modowych inspiracji.

Dzisiaj chciałabym przedstawic Wam moją pierwszą stylizację! Tej jesieni wyjątkowo zakupiłam płaszcz w kolorze beżowym, który wybija się w tłumie czarnych i szarych kurtek. Moja ulubiona kolorowa spódnica, o ciekawym kroju i szalik w kolorze wiśniowym, dodatkowo ubarwiają stylizację, dlatego zdecydowałam się na klasyczne,czarne dodatki.


Płaszcz-Zara
Spódnica-H&M
Koturny-Street
Szal-H&M
Torba-Mango
    Podkolanówki-Calzedonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz